کسی هست که ادعا کنه از غربی ها(یهود و نصاری) پیروی نمی کنه؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 13 خرداد 1393
بازدید : 350
نویسنده : ابراهیم زارع
 
 وَلَن تَرْضَى عَنكَ الْيَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعدَ الَّذِي جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِيٍّ وَلاَ نَصِيرٍ
 
يهودان و ترسايان از تو خشنود نمی شوند ، تا به آيينشان گردن نهی بگو:، هدايت ، هدايتی است که از جانب خدا باشد اگر از آن پس که خدا تورا آگاه کرده است از خواسته آنها پيروی کنی ، هيچ ياور و مددکاری از جانب او نخواهی داشت.
 
شان نزول آیه
نقل شده كه يهود مدينه و نصاراى نجران انتظار داشتند كه پيامبر اسلام (صلي الله عليه و آله) همواره در قبله با آنها موافقت كند، هنگامى كه خداوند قبله مسلمانان را از بيت المقدس به سوى كعبه گردانيد، آنها از پيامبر (صلي الله عليه و آله) مايوس شدند (و شايد در اين ميان بعضى از طوائف مسلمانان‏ ايراد مى‏كردند كه نبايد كارى كرد كه باعث رنجش يهود و نصارى گردد). آيه فوق نازل شد و به پيامبر اعلام كرد كه اين گروه از يهود و نصارى نه با هماهنگى در قبله و نه با چيز ديگر از تو راضى نخواهند شد، جز اينكه آئين آنها را دربست بپذيرى. بعضى ديگر نقل كرده‏اند كه پيامبر (صلي الله عليه و آله) اصرار فراوان داشت كه اين دو گروه را راضى كند، شايد اسلام را پذيرا گردند، آيه فوق نازل شد و به پيامبر (صلي الله عليه و آله) اعلام كرد كه اين فكر را از سر بدر كن، چرا كه آنها به هيچ قيمت راضى نخواهند شد جز آنکه از آئين آنها پيروي کني.
 
 
شما کسی رو می شناسید که در کارهای زیر شبیه غربی ها رفتار نکنه؟
- غذا خوردن
- لباس پوشیدن
- ساختمان سازی
- خوابیدن
- سلام کردن
- مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن
- ...
 
 




:: موضوعات مرتبط: مسجد صاحب الزمان شهرک ایثار , ,
:: برچسب‌ها: فرهنگ غربی , الگوهای رفتاری , الگوی زندگی , سبک زندگی , شهرک ایثار ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


این وبلاگ جهت معرفی روستای شهرک ایثار به تمام مردم ایران و در جهت حل مشکلات روستا راه اندازی شده است. امید است که با عنایت حضرت ولی عصر ارواحنافداه و یاری شما دوستان قدمی هرچند کوچک در راه آبادانی آن برداریم.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


RSS

Powered By
loxblog.Com